lördag 30 mars 2013

Hemma igen.

Precis kommit hem från middagen med farmor,farfar,kusinerna m. familj och mami&papi, jättekul! Hade dock ont i huvudet hela dagen + igår hoppas verkligen det går över tills imorgon när jag och Patrick firar 6 år! Btw läste Patrick mitt horoskop på text tv(?!) och det sa att min söndag skulle bli en fin dag, så det känns bra haha!
Har inte bestämt mig riktigt för vad jag ska göra än funderar på att bara lägga mig och kolla på oth och ta det lugnt men det är så tråkigt, eller måla men då får jag antagligen mer skallebank eller om jag ska duscha för att underlätta huvudet och sen vila..dessutom fått 2 stora påskägg med massvis av godis, tog en tugga av en twix och nu vill jag nästan spy för jag är så sjukt mätt sen monstermiddagen hos farmor och farfar där vi fick först sill och potatis, som jag ÄLSKAR!! sen varmrätt med potatis&rot-gratäng med sallad och sen också hemgjord glass med vit choklad runt sen vaniljglass blandat med maränger och sen mangosorbet i mitten sen massa colasnören och godisbönor runt haha värsting tårta, brukar normalt sätt inte gilla sorbet men den här va sjuk god, matkoma.
Får se om jag däckar eller om jag håller mig uppe tills grabben kommer hem (runt 2)kanske skriver mer sen om inte huvudet blir värre, glad påsk!:)
Puss, Tuwws.