onsdag 27 mars 2013

Hola!

Hej på er! Tror detta är 3dje eller 4e gången jag ska försöka hålla liv i min blogg. Kommer lägga upp massvis med olika saker kommer även försöka få bukt på min cam och göra några tutorials på roliga och fina hantverk. Ska också i framtiden lägga upp bilder på folk jag piercar och tatuerar även skriva om mitt privatliv. Så..idag har jag inte gjort så mycket, gjort några armband och åkt en sväng bla till herpers choice som är en reptilaffär här i Uppsala, inte många som vet om den tyvärr, skulle kunna gå runt där i flera timmar och kolla på alla reptiler tex albino axelotl som den har 2 st(billigt också) som jag någon gång ska köpa när jag får upp ett större akvarium, så otroligt söta dem som inte vet vad en axelotl är borde googla upp det helt underbart söta! Puss, Tuwws.