tisdag 25 mars 2014

Nästa bild!

Sitter kvar hos föräldrarna och väntar nu på min bror som senare ska köra mig tillbaka till stan!
Har också hunnit med att raka katten en sväng, hon litar mest på mig så därför får jag raka då hon ligger still och är lugnt mycket längre!
Anledningen till att vi rakar katten (1 av 3 st) är för att hon riktigt otäcka päslknutar i underpälsen, hon är en blandning mellan perser och norsk skogskatt och väldigt långhårit och kolsvart men dessa klumpar gör att hon får väldigt ont då det drar i hela huden så dem måste rakas bort och det gör jag 1 gång per år mot våren och sedan får hon vara inne under nätterna så hon inte fryser! Tycker att det är för kallt nu så tog bara dem värsta speciellt i armhålorna och en bit på bröst och lite i nacken så hon kan röra sig ordentligt utan att det gör ont!
Och nu tillbaka till bilden! Jag målar mina naglar väldigt ofta för jag river på nagellack istället för att bita på naglarna så unnar mig sällan någon riktigt fint mönster eller liknande men denna ska jag absolut testa snart!



Puss, Tuwws.