Hej kära ni!

Nu har jag inte lagt upp bilder på hela dagen(tekniskt sett igår..) för att jag fyller år och har firats hos mina föräldrar då P jobbar hela kväll och natt så haft lite vänner här osv så har inte haft någon tid att lägga upp något idag tyvärr!
Imorgon ska jag och pappa som slutar tidigare på fredagar fixa min moppe(rengöra lite filter och förgasaren osv) så jag kan ha den inne i stan och åka till simhallen med hahah jag orkar inte cykla upp för slottsbacken eller studenternas backen efter 3-4 h simning(och ångbastning haha) för att komma hem så skall åka den dit samt ut på landet när P jobbar, älskar att vara hos mina föräldrar med hundarna,villan,poolen,sjön och den stora tomten men jag hatar att sova här i mitt gamla rum, ensam och utan min älskade men har jag moppen så kan jag vara här på dagarna och sedan sova i stan ;)
Förutom att fixa moppen ska jag också rensa gamla hönsboden för mina kaniner ska flytta ut dit så dem får en riktigt stor uteplats och hus och rengöra poolen så vi kan börja fylla den så det blir nog inte så många bilder under dagen då heller..sen kanske jag sover här imorgon igen för farmor och farfar kommer hit på lördag och jag vill gärna träffa dem och när jag är här ute så sitter jag väldigt lite vid datan, har oftast inte ens mobilen på mig haha.
Här kommer några bilder! :D







Puss, Tuwws.