Galenskap.

Jag kan fortfarande inte sova..jag blir så less på att vara vaken hela nätterna!! Känns som att dagarna bara försvinner eftersom att jag inte kan göra speciellt mycket under natten då P behöver tyst och mörkt för att sova så jag får ju inte ett skit gjort. 
Jag hoppas att detta försvinner snart!! Normalt sett brukar jag inte somna förens  2-4 på nätterna och gå upp 10-12 men då har jag ju många timmar på mig att pyssla med diverse saker då P ändå inte lägger sig förens 1-3. Nu somnar jag inte förens vid 6-8 och går upp vid 16-17 så jag vaknar, äter "middag" sen kollar på film eller pratar med P och sen ska han försöka sova liksom. Jag saknar att göra smycken, måla, bygga med trä osv som fan trots att det här bara pågått några dagar!

Nu ska jag iallafall försöka sova igen..hoppas jag somnar snart för första larmet ringer kl 12! Hoppas också att jag vaknar av alla typ 50 larm för oftast gör jag inte det haha!
Så godnatt folket, hoppas på att första bilden kommer vid 12 och inte 17 ;)